Tekniska problem med appen? Läs mer & få hjälp

Kontakta klagomåls-ansvarig

Detta formulär är endast avsett för kontakt med klagomålsansvarig. Vill du ha kontakt med oss om något annat? Då behöver du kontakta oss via appen, via chatt-funktionen på hemsidan, eller genom att ringa oss. Tack!

Notera att ovanstående formulär endast kan användas om önskar att framföra en synpunkt eller ett klagomål.
Fabian Ruben

Klagomålsansvarig

En av våra leverantörer upplever just nu problem med en av sina tjänster, och det kan påverka möjligheten att logga in i appen. 

Om du har Android, gå till Google Play Store och klicka på “Uppdatera”.

Om du har Apple, följ dessa steg:

  1. Radera Hälsa Hemma-appen
  2. Installera den igen från App Store
  3. När du får meddelande om att det finns en uppdatering – klicka på “Fortsätt”
  4. Vänta i appen tills den flashar till – då kan du logga in som vanligt.

Klicka här för att hitta till appen på Apple App Store eller Google play. Alternativt får du kontakt med vårdpersonalen genom att starta ett ärende här på hemsidan.

Vi har stängt i dag midsommarafton.


Jag är specialist i allmänmedicin och har jobbat som läkare primärvården i Stockholm men även med digitala läkarbesök. Här på Hälsa Hemma gör vi både och, beroende vad som passar bäst. En av de finaste delarna av jobbet på en vårdcentral är att vi träffar våra patienter flera gånger och hinner lära känna varandra. På min fritid älskar jag att vara med min familj och med min hund.